شرایط استفاده

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه دوچرخه اینترنتی “پورت لاین”

استفاده شما از پایگاه اینترنتی کارخانه پورت لاین و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه دوچرخه اینترنتی پورت لاین بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد

ارسال به سریعترین شکل

پورت لاین با تیم مجرب خود سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن دریافت کرده محصولات از انبار کارخانه مسیر ارسال را آغاز خواهد کرد.

امکان خرید آنلاین در هر مکان

پورت لاین ارزش وقت و زمان شما را میداند و با بهره گیری از تکنولوژی روز خرید را هرچه بیشتر از گذشته ساده کرده است. 

شرایط و خدمات فروش

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه اینترنتی پورت لاین درج نموده است.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است.

تمام قیمت ها بروز می باشند
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در پایگاه فروشگاه اینترنتی پورت لاین درج شده و پورت لاین به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

 

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

درصورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از ارادهء او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی پس از دریافت کالا در محل تحویل کالای مشتریان تست شود و به مرکز ارتباط مشتریان پورت لاین اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا،  تعمیر و یا جایگزین می گردد.

لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.