بررسی و قیمت دوچرخه‌های بی ام و

بی ام و کارخانه‌ای آلمانی موفق و پیشروست که همیشه در علوم مهندسی خودرو و برخی دیگر از زمینه‌ها، حرفی برای گفتن داشته است. بی ام و فعالیت خود را با تولید موتور موتور هواپیما در جنگ جهانی آغاز کرد و پس از اتمام جنگ به تولید خودرو روی آورد. امروزه این شرکت عظیم، خودرو،‌ موتور سیکلت و دوچرخه تولید می‌کند.

در این مطلب از مجله دوچرخه قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین و جدیدترین دوچرخه‌های شرکت بی ام و آشنا کنیم.

دوچرخه کروز BMW

 این دوچرخه طراحی منحصر به فردی دارد و با فریم آلومینیومی سبک وزن، ترمزهای دیسکی هیدرولیک و دوشاخ کمک‌فنردار برای دوچرخه سواری روزمره بسیار راحت است. همچنین دارای پیشرانه 8 سرعته شیمانو، میل قابل تنظیم و دستگیره‌های ارگونومیک برای راحتی بیشتر است.

 BMW Active Hybrid E-Bike

این دوچرخه برقی قدرت پدال زدن را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کند. مشخصات فنی دوچرخه عبارت است از فریم آلومینیومی سبک وزن، ترمزهای دیسکی هیدرولیک و دوشاخه کمک‌فنردار. این دوچرخه یک موتور الکتریکی Bosch Performance Line آلمانی دارد که تا 275٪ به راحتی دوچرخه سواری شما کمک می‌کند و تا ۱۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ به آسانی طی می‌کند.

دوچرخه هیبریدی شهری BMW

 این دوچرخه برای سواری در شهر و رفت و آمد طراحی شده است. دارای فریم آلومینیومی سبک وزن، ترمزهای دیسکی هیدرولیک و دوشاخه‌ای نرم است. سیستم دنده 8 سرعته شیمانو، زین قابل تنظیم و دستگیره‌های ارگونومیک برای راحتی بیشتر است. علاوه بر این، این دوچرخه چراغ، گلگیر و یک صندوق عقب برای راحتی بیشتر هم دارد.

دوچرخه BMW M

 این دوچرخه برای علاقه مندان به ورزش طراحی شده است و تنه فیبر کربنی سبک وزن، ترمزهای دیسکی هیدرولیک و دوشاخه نرم برای تعلیق یک سواری نرم است. سیستم دنده 20 سرعته شیمانو، قابل تنظیم و دستگیره‌های ارگونومیک برای راحتی بیشتر است. علاوه بر این، BMW M ظاهر خشن و ورزشی‌ای دارد.

جمع بندی

به طور کلی، دوچرخه‌های BMW به دلیل قطعات باکیفیت، طراحی روز و مهندسی شده و توجه به جزئیات شناخته شده‌اند. اگر به دنبال دوچرخه عادی یا برقی باشید، BMW طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای انتخاب دارد.

برای مطالعه مطالب جالب مثل قیمت دوچرخه فیبر کربن، به مجله دوچرخه پورت لاین مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا