بزرگترین تولیدکننده دوچرخه در ایران

با توجه به کمبود تولید داخلی دوچرخه، خروج ارز از کشور و نبود ضمانت روی دوچرخه‌های وارداتی، پورت لاین با هدف تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده دوچرخه به بازار آمد تا نیاز شما را برای دوچرخه کودک، نوجوان و بزرگسال باکیفیت بر طرف کنید.

در این مطلب از مجله دوچرخه، در مورد ویژگی‌های بزرگ‌ترین تولید کننده دوچرخه ایران مطالبی را می‌خوانید و با مزیت‌های تولید داخلی دوچرخه در ایران و در پورت لاین آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های بزرگترین تولیدکننده دوچرخه ایرانی

بزرگ‌ترین تولید کننده دوچرخه ایرانی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد تا بتواند به عنوان یک تولید کننده برتر شناخته شود:

  • کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت؛
  • طراحی منحصر به فرد و جذابیت بالا در دوچرخه‌های خود؛
  • مالکیت گواهینامه‌های استاندارد جهت اطمینان از ایمنی و عملکرد بهینه دوچرخه‌های تولیدی؛
  • ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهتر جهت رضایت مشتریان خود؛
  • آگاهی درباره فناوری‌های روز دنیا و ارائه دوچرخه‌های به روز رسانی شده و مدرن.

ویژگی‌های دوچرخه‌های پورت لاین

 در ادامه، مهم‌ترین دلایل را برای خرید دوچرخه از پورت لاین می‌خوانید:‌

پورت لاین تماماً تولید کننده است نه بازرگان

در بسیاری از موارد، وقتی صحبت از بزرگترین تولیدکننده دوچرخه به میان می‌آید، بازرگانان، وارد کنندگان و مونتاژ کاران دوچرخه هم در جمع بندی لحاظ می‌شوند اما پورت لاین افتخار این را دارد که تمام محصولات کودک و بزرگ سال را با عمق ساخت داخلی ۹۰ درصد و با بهترین کیفیت و قیمتی به صرفه به شما ارائه دهد.

۹۰ درصد دوچرخه‌های پورت‌لاین تولید داخلی است
بزرگترین تولیدکننده دوچرخه
کارکنان کارخانه تبریز پورت لاین

پورت لاین در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده دوچرخه در سطح کشور است که صفر تا صد مراحل تولید دوچرخه را در ایران طی می‌کند و این موضوع، دلیلی برای کیفیت بهتر و قیمتی پایین‌تر است.

تنها دوچرخه باضمانت کامل در ایران

اگر با محصولات پورت لاین آشنا باشید، می دانید که تمام این محصولات، یک سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش دارند؛ یعنی بر خلاف تمام واحدهای فروش در سراسر کشور، دوچرخه‌های پورت لاین بهترین خدمات گارانتی و فروش قطعات یدکی را به شما ارائه می‌دهد.

تنوع رنگی روی محصولات

دوچرخه، به خصوص دوچرخه کودک، به تنوع رنگی نیار دارد تا برای کودکان جذاب و گیرا باشد. تمام محصولات پورت لاین با استفاده از رنگ الکترواستاتیک و در کوره مخصوص رنگ می‌شود و در این رنگ‌ها، سلیقه دوچرخه پسرانه و دوچرخه دخترانه کاملاً در نظر گرفته شده است.

راحتی در مونتاژ دوچرخه‌ها

یکی از مشکلات شما در هنگام خرید دوچرخه این است که با وجود بالا بودن قیمت دوچرخه، باید هزینه اضافی را هم برای مونتاژ آن بپردازید. تقریباً تمام دوچرخه‌های وارداتی چینی، به صورت کاملاً جدا شده و باز از هم به دست شما می‌رسد و مونتاژ آن برای شما هزینه‌های اضافی به همراه خواهد داشت.

تمام دوچرخه‌های پورت لاین تا ۸۵ درصد مونتاژ شده است و با پس از خرید آنلاین دوچرخه،‌ به راحتی می‌توانید با آموزش مونتاژ دوچرخه، از محصول خود استفاده کنید.

شرایط پرداخت متنوع

اگر به هر دلیلی نخواستید دوچرخه‌های پورت لاین را به صورت نقدی و لحظه‌ای بخرید، با استفاده از یک برگه چک صیادی معتبر می‌توانید این محصولات را با مبلغ کمی پیش پرداخت به صورت قسطی خریداری کنید و این شرایط پرداخت بدون نیاز به ضامن و مراجعه به بانک و پرداخت سود است.

برای اطلاعات بیشتر،‌ به صفحه خرید اقساطی دوچرخه مراجعه کنید.

تک کارتن بودن دوچرخه‌های پورت لاین

بسیاری از دوچرخه‌های وارداتی، بدون کارتن وارد کشور می‌شود و شما برای مونتاژ و بسته بندی دوچرخه به مشکلات زیادی بر می‌خورید. تمام دوچرخه‌های پورت لاین به صورت تکی و کاملاً جدا از هم، در کارتن جداگانه به دست شما می‌رسد. این ویژگی برای فروشندگان دوچرخه که قصد همکاری با پورت لاین دارند، ویژگی مهمی است.

اگر قصد دارید برای همکاری، خرید دوچرخه را به صورت عمده انجام دهید،‌ به صفحه خرید عمده دوچرخه مراجعه کنید.

۹۰ درصد دوچرخه‌های پورت‌لاین تولید داخلی است

جمع بندی

پورت لاین با چند سال سابقه در صنعت تولید دوچرخه، با سالانه تولید صدها هزار دوچرخه، به بزرگترین تولیدکننده دوچرخه در سطح کشور تبدیل شده است که دوچرخه ارزان قیمت ایرانی را با کیفیت بالا و خدمات و پشتیبانی بی رغیب در اختیار شما قرار می‌دهد. برای آشنایی با محصولات، به صفحه خرید دوچرخه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، واقعاعالیه هم دوچرخه خوبِ ازش راضیم هم دو روزِ سفارش دادم به دستم رسید قیمتش هم یک تومن زیر قیمت بازار

    1. سلام و وقت شما به خیر
      خیلی ممنونیم که نظر خودتون رو به ما اعلام کردید و باعث افتخار ماست که محصول را پسندیدید.
      با آرزوی سلامتی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا