۳ مدل دوچرخه کودک تولیدی پورت‌لاین

کارخانه پورت‌لاین در سال ۱۳۹۸ با هدف افزایش کیفیت تولید، کاهش قیمت دوچرخه کودک، تأثیر روی بازار تولید و صنعت داخلی و کاهش خروج ارز از کشور بازگشایی شد و در ابتدا با ۱۰ پرسنل کار خود را آغاز کرد. امروز که این مطلب را می‌خوانید، سه مدل دوچرخه کودک ارزان‌قیمت در کارخانه پورت‌لاین تولید می‌شود که این سه مدل، نیاز بازار دوچرخه را برای کودکان و نوجوانان رفع می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با مدل‌های مختلف، سایزها و قیمت دوچرخه کودک ارزان آشنا کنیم و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنیم.

۹۰ درصد دوچرخه‌های پورت‌لاین تولید داخلی است
کارکنان کارخانه تبریز پورت لاین

مطالب مرتبط مجله دوچرخه پورت‌لاین که هنگام خرید دوچرخه به شما کمک می‌کند:

فواید دوچرخه‌سواری برای کودکان

آموزش مونتاژ دوچرخه‌های پورت‌لاین

سایز دوچرخه‌های پورت‌لاین

در حال حاضر با تلاش و کوشش گروه مهندسی پورت‌لاین و با همت همکاران اجرایی شرکت، پورت‌لاین توانسته است تا دوچرخه‌ کودک و نوجوان را در سه سایز و اندازه مختلف راهی بازار کند.

دوچرخه سایز  ۱۲برای نونهالان

کوچک‌ترین اندازه تولیدی کارخانه پورت‌لاین، دوچرخه سایز ۱۲ است که هم به عنوان دوچرخه دخترانه و هم به عنوان دوچرخه پسرانه تولید می‌شود.

این سایز از دوچرخه در رنگ‌بندی‌های جذاب و ۳ مدل و طراحی مختلف به بازار می‌شود. سایز دوچرخه ۱۲ برای رده سنی ۲ تا ۵ سال و قد ۷۲ تا ۹۶ سانتی‌متر مناسب است. البته در نظر داشته باشید که ملاک انتخاب سایز دوچرخه قد کودک شماست.

دوچرخه کودک سایز ۱۲
دوچرخه کودک سایز ۱۲

دوچرخه سایز ۱۶ برای همه کودکان

سایز متوسط دوچرخه تولیدی در کارخانه پورت‌لاین سایز دوچرخه ۱۶ است که برای کودکان با قد بین ۹۶ تا ۱۲۲ سانتی‌متر مناسب است. این سایز از دوچرخه هم از ابتدا در چرخه تولید شرکت بود و برای برطرف‌کردن نیاز کودکان ۳ تا ۷ سال طراحی‌شده بود.

دوچرخه کودک سایز ۱6
دوچرخه کودک سایز ۱6

دوچرخه سایز ۲۰ برای نوجوانان

این سایز از دوچرخه پورت‌لاین حدود یک سال است که در چرخه تولید کارخانه قرار گرفته است و نیاز شما را از کودکی تا اواسط نوجوانی برطرف می‌کند و دوچرخه باکیفیتی را در اختیار آنان قرار می‌دهد تا آغازی باشد برای ورود آنان به دنیای بزرگ‌سالان و دوچرخه‌سواری حرفه‌ای.

دوچرخه کودک سایز 20
دوچرخه کودک سایز 20

دوچرخه سایز ۲۰ برای رده سنی ۷ تا ۱۳ سال و قد ۱۲۲ تا ۱۵۲ سانتی‌متر مناسب است و نیاز کودک شما به تفریح و ورزش را رفع می‌کند.

انواع مدل‌های تولیدی دوچرخه کودک در پورت‌لاین و تنوع رنگی

یکی از بزرگ‌ترین وظایف هر کارخانه و صنعتی این است که محصولاتی برای انواع سلیقه‌ها و درخواست تولید کند تا بتواند نظر و سلیقه افراد مختلف جامعه را جذب کند. در پورت‌لاین هم همیشه هدف جلب رضایت مخاطب بوده است. در ادامه مدل‌های مختلف دوچرخه کودک در پورت‌لاین را می‌شناسید.

دوچرخه چیچک پورت‌لاین

چیچک از همه مدل‌های دوچرخه در پورت‌لاین امکانات بیشتری دارد. این امکانات شامل سبد دوچرخه، باکس عقب و … می‌شود. این دوچرخه کمک‌فنر ندارد و با بدنه فولادی با کیفیتی به بازار عرضه می‌شود. مدل دوچرخه کودک چیچک دنده و دسته دنده ندارد و با یک سرعت ثابت حرکت می‌کند.

مدل دوچرخه کودک
نمای جانبی از دوچرخه سایز ۲۰ برای نوجوانان

ترمزهای دوچرخه چیچک در چرخ عقب و جلو از نوع v-brake و لقمه‌ای است. تایرها و تیوپ چیچک از کارخانه ایران‌یاسا تأمین می‌شود که در بین لاستیک‌های دوچرخه کودک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و برای چندین سال، به راحتی روی دوچرخه کار می‌کند.

طوقه‌های دوچرخه چیچک در انواع سایزهای مختلف از جنس آلومینیوم است و اکثر بخش‌های پلاستیکی دوچرخه نیز از جنس پلی‌اورتان و پی‌وی‌سی نرم است تا راحتی کودک را حفظ کند و از بیماری او جلوگیری کند.

حفظ ایمنی کودک: لاستیک‌های عریض در مدل چیچک باعث می‌شود تا تعادل کودک در همه حال حفظ شود و کمتر زمین بخورد. استفاده از طوقه‌ها و سیستم ترمز بهینه در دوچرخه چیچک باعث شده است تا بالاترین سطح ایمنی را در این دوچرخه شاهد باشیم.

راحتی دوچرخه: بلبرینگ‌ها و توپی‌های استفاده شده در مدل چیچک از با‌کیفیت‌ترین مدل‌های بلبرینگ موجود در ایران هستند که راحتی و سرعت مناسبی را هنگام رکاب‌زنی برای کودک به ارمغان می‌آورد. در طراحی و ساخت زین دوچرخه هم از مواد پلی‌اورتان با کیفیت و نرم استفاده شده است.

تنوع در رنگ‌بندی: یکی از ویژگی‌های دوچرخه‌های کودک پورت‌لاین، تنوع رنگی فراوان با رنگ‌های شاد و جذاب است. مدل دوچرخه چیچک در رنگ‌های سبز، آبی، قرمز، صورتی و بنفش عرضه می‌شود که رنگ صورتی و بنفش برای دوچرخه‌های دخترانه و رنگ‌های سبز، آبی و قرمز برای دوچرخه‌های پسرانه طراحی‌شده است.

برتری امکانات چیچک: دوچرخه چیچک در سایزهای ۱۲، ۱۶ و ۲۰ در بازار ایران موجود است و تفاوتی که با مدل‌های دیگر دارد، در تفاوت طراحی در بدنه دوچرخه و سبد جلو و باکس عقب چرخ خلاصه می‌شود. داشتن سبد جلو و باکس عقب دوچرخه باعث می‌شود تا کودک به راحتی خریدها یا وسایل ضروری خود را در آن قرار دهد و آن‌ها را گم نکند. در نهایت، قیمت دوچرخه چیچک از دیگر مدل‌های دوچرخه در پورت‌لاین بیشتر است.

دوچرخه دنیز پورت‌لاین

با هدف برطرف کردن نیاز کودکان و نوجوانان به دوچرخه‌های سبک‌تر و سریع‌تر، پورت‌لاین مدل دوچرخه دنیز اسپرت را راهی بازار دوچرخه کشور کرد تا این بار با رنگ‌بندی‌های متفاوت‌تر سلیقه کودکان را جذب کند.

تنوع رنگی بیشتر در مدل دوچرخه دنیز: رنگ‌بندی‌های جذاب دوچرخه دنیز، چشم هر کودکی را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود تا کودک شما به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند شود.

مدل دوچرخه کودک
دوچرخه کودک پورت لاین مدل دنیز سایز ۱۶ سفید قرمز
مدل دنیز در رنگ‌های صورتی، بنفش، مشکی-آبی، مشکی-قرمز، مشکی-نارنجی، مشکی- زرد، سفید-قرمز، سفید-آبی، سفید-صورتی و سفید-بنفش به بازار عرضه می‌شود.

تفاوت ظاهری مدل دنیز نسبت به چیچک این است که سبد جلو ندارد و باکس عقب هم برای گذاشتن وسیله، روی این دوچرخه تعبیه نشده است. به جای باکس عقب و سبد جلوی دوچرخه، سپرهای پرشی دارد و تفاوت‌های جزئی در طراحی بدنه هم شامل این مدل می‌شود.

نکته: امکانات و دیگر قطعات این دوچرخه با مدل چیچک یکسان است و از لحاظ کیفیتی یکسان هستند. قیمت دوچرخه دنیز هم در ارزان‌ترین رده دوچرخه‌های پورت‌لاین قرار می‌گیرد.

مدل دوچرخه آیدین

آیدین هم یکی از مدل دوچرخه‌های تولیدی جدید پورت‌لاین است که برای جلب رضایت از نوع متفاوتی از سلیقه روی خط تولید رفته است. مدل آیدین سپرهای پرشی ندارد و باکس عقب هم روی آن تعبیه نشده است. در عوض، این مدل ترک‌بند دارد و برای کودکانی طراحی‌شده است که می‌خواهند خواهر، برادر یا دوست هم سن خود را در عقب دوچرخه‌سوار کنند و از سواری کنار همدیگر لذت ببرند.

دیگر امکانات و مواد اولیه دوچرخه آیدین هم با مدل چیچک و دنیز تفاوتی ندارد.

مدل دوچرخه کودک
دوچرخه کودک پورت لاین مدل آیدین سایز ۱۶ سبز

رنگ‌بندی دوچرخه آیدین دقیقاً با مدل چیچک یکسان است و در رنگ‌های صورتی و بنفش برای دوچرخه دخترانه و رنگ‌های آبی، سبز، قرمز برای مدل‌های دوچرخه پسرانه طراحی‌شده است.

آیا کیفیت مدل‌های مختلف پورت‌لاین متفاوت است؟

مدل‌های دوچرخه چیچک،‌ دنیز و آیدین اختلاف قیمت‌های جزئی با هم دارند که این اختلاف قیمت دوچرخه به دلیل داشتن یا نداشتن باکس و سبد و این دست لوازم است.

در نظر داشته باشید که لوازم و مواد اولیه به کار رفته در همه مدل‌ها از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند و تفاوت قیمت مدل‌ها به دلیل کمبود کیفیت نیست.

تفاوت رنگ باعث اختلاف قیمت می‌شود؟

مدل‌های چیچک و آیدین در رنگ‌بندی صورتی و بنفش گران‌تر از رنگ‌های دیگر است اما این افزایش هزینه به دلیل تفاوت رنگ نیست. در واقع رنگ‌های صورتی و بنفش این دوچرخه کودک دخترانه طراحی‌شده است و طبق استاندارد و برای راحتی کودک شما، بدنه دوچرخه‌های دخترانه طوری طراحی می‌شود که سوار و پیاده شدن برای کودک آسان‌تر باشد.

به دلیل همین تغییر در تنه و بدنه دوچرخه دخترانه، قیمت رنگ‌های صورتی و بنفش (رنگ‌های دخترانه) کمی از رنگ‌های دوچرخه پسرانه بیشتر است.

مدل‌های دوچرخه بزرگ‌سال پورت‌لاین هم تولیدشده است؟

کارخانه پورت‌لاین با حضور در نمایشگاه بین المللی دوچرخه ۱۴۰۰ در شهر آفتاب، برای اولین بار از طرح مفهومی دوچرخه بزرگ‌سال خود با سایز ۲۶ رونمایی کرد که این مدل در نمایشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مدل دوچرخه ۲۶ پورت‌لاین هنوز روی خط تولید انبوه نرفته است و به زودی این دوچرخه هم در فهرست محصولات فروشگاه پورت‌لاین قرار خواهد گرفت تا نیاز بازار کشور به خرید دوچرخه بزرگ‌سال هم بر طرف شود.

مدل دوچرخه بزرگسال
طرح مفهومی دوچرخه پورت لاین

جمع‌بندی

پورت‌لاین با هدف رفع نیاز بازار داخلی و چشم‌انداز صادرات دوچرخه به کشورهای خارجی شروع به کارکرده است و این اهداف را تا حد زیادی تحقق بخشیده است و خریداران خود را تا حد ممکن راضی نگه‌داشته است.

اگر در مورد مدل‌های مختلف و خرید تکی و عمده سؤالات بیشتری داشتید، می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۷۰۰۱۰۹(021) تماس بگیرید یا برای آشنایی با محصولات و مشاهده تصاویر و قیمت دوچرخه‌ها، به صفحه خرید دوچرخه مراجعه کنید.

همکاران ما در بخش فروش پورت‌لاین،‌ در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

امیدواریم که از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا