پیش از خرید دوچرخه به صورت آنلاین، این ۵ نکته را بخوانید

تا همین چند سال پیش،‌ بسیاری از ما از اینترنت خرید نمی‌کردیم و به هیچ فروشگاه آنلاینی اعتماد نداشتیم اما امروزه حتی می‌توانید خودرو را هم به صورت اینترنتی بخرید. با این حال، هنوز هم به نتیجه رساندن برخی از محصولات مثل خرید دوچرخه از فروشگاه‌های آنلاین ممکن است برای شما دشوار و سردرگم کننده باشد.

طبیعی است که فکر کنید برای خرید دوچرخه، باید رنگ و طراحی آن را از نزدیک ببینید، سوار آن شوید یا انتخاب سایز دوچرخه را با کمک فروشنده انجام دهید اما در این مطلب از مجله دوچرخه، نکاتی را به شما می گوییم که به راحتی بتوانید بدون مراجعه حضوری، از هر جای دنیا، دوچرخه مورد نظر خود را به صورت آنلاین بخرید.

البته که می‌توانم به شما راهنمایی کنم! در زیر پنج نکته مهم را برای انتخاب دوچرخه آنلاین شرح می‌دهم:

اندازه دوچرخه را جدی بگیرید

 برای انتخاب سایز دوچرخه، ابتدا باید قد خود را اندازه بگیرید. برای این کار می‌توانید با کمک یک متر، قدتان را اندازه‌گیری کنید. از پاشنه تا قسمت بالای سر به صورت عمودی اندازه‌گیری کنید. سپس از این اندازه برای پیدا کردن انتخاب سایز دوچرخه مناسب استفاده کنید. فروشگاه آنلاین دوچرخه برای تمام سایزها، یک جدول راهنمای انتخاب سایز قرار می‌دهد که فقط کافیست که قد خودتان را در این جدول پیدا کنید.

قبل از انتخاب محصول و برای خرید از هر فروشگاهی، مطلب انتخاب سایز دوچرخه را مطالعه کنید.

 نوع استفاده از دوچرخه را مشخص کنید

 برای انتخاب دوچرخه مناسب، باید ببینید که آیا قصد دارید برای دوچرخه سواری شهری، مسابقه دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌سواری در طبیعت یا تفریح دوچرخه‌سواری استفاده کنید. هر نوع دوچرخه شرایط و خصوصیات خاصی دارد. به عنوان مثال، دوچرخه شهری باید سبک باشد و دوچرخه‌های مسابقه‌ای باید سرعت بیشتری داشته باشد. اگر می‌خواهید دوچرخه شهری برای کاربردهای روزمره و حمل و نقل بخرید، سعی کنید هزینه چندانی برای قیمت دوچرخه نکنید.

قیمت دوچرخه هم بسیار مهم است

 قبل از خرید دوچرخه، بودجه‌ای که می‌توانید صرف آن کنید را مشخص کنید. قیمت دوچرخه‌ها بسیار متغیر است. برندها، جنس فریم، متعلقات و ویژگی‌های دیگر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارند. اگر یک محدوده قیمتی مشخص دارید، می‌توانید روی انتخاب‌های خود متمرکز شوید و به گزینه‌های دیگر اصلاً فکر نکنید. اگر قیمت دوچرخه را از قبل مشخص کنید، این محدودیت گزینه‌ها باعث می‌شود که راحت‌تر خرید کنید.

نظرات کاربران را بررسی کنید

 نظرات کاربرانی که همان محصول را خریده‌اند، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. با خواندن نظرات، می‌توانید از تجربه‌های افراد دیگر استفاده کنید و بهترین دوچرخه را برای خود پیدا کنید. در فروشگاه‌های آنلاین، معمولاً امکان ارائه نظرات بر روی صفحه محصول وجود دارد.

 بررسی سیاست بازگشت کالا

در صورتی که از دوچرخه‌ای که خریداری کرده‌اید راضی نبودید یا مشکلی در آن وجود داشت، باید بتوانید آن را به فروشنده مرجوع کنید یا فروشنده باید وظیفه تعمیر آن را بر عهده بگیرد. قبل از خرید، سیاست بازگشت کالای فروشگاه دوچرخه را بررسی کنید و مطمئن شوید که چه شرایطی برای بازگشت یا تعمیر دوچرخه به کار می‌برند.

جمع بندی

اگر به صورت آنلاین لباس هم خریده باشید می دانید که انتخاب فروشگاه آنلاین معتبر و انتخاب جنس و سایز لباس، خرید درستی را برای شما تضمین می‌کند. برای یک خرید آنلاین موفق برای دوچرخه هم بهتر است به این ۵ نکته که در بالا ذکر شد دقت کنید ولی مهم‌ترین عوامل برای یک خرید موفق این است که به فروشگاه آنلاین اعتماد داشته باشید و انتخاب سایز دوچرخه را هم جدی بگیرید.

اگر قصد خرید دوچرخه دارید، با استفاده از همین موارد، به صفحه خرید دوچرخه ارزان قیمت از پورت لاین مراجعه کنید و با خیال راحت، محصول مورد نظرتان را بخرید. فراموش نکنید که تمام محصولات پورت لاین تا یک سال گارانتی معتبر دارند و شما را درگیر دردسرهای خرید و تعمیر حضوری نمی‌کنند. روی لینک بالا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا