دوچرخه سایز ۲۰ تا چه سنی است؟

یکی از سؤال‌های مهم شما به عنوان پدر یا مادر، این است که «آیا خرید دوچرخه سایز ۲۰ اصلاً برای کودک من مفید است یا نه؟» یا سؤال‌هایی از این قبیل: دوچرخه سایز ۲۰ سریع کوچک نمی‌شود؟ یا این دوچرخه برای چه محدوده سنی کاربرد دارد؟

کودک شما در سن رشد قرار دارد و شما حق دارید که نگران باشید که با رشد جسمانی، دوچرخه سایز ۲۰ دیگر برایش کوچک باشد اما آیا می‌توانید به دلیل سریع کوچک شدن دوچرخه، هیچ‌گاه برای فرزندتان دوچرخه نخرید؟ در این مطلب از مجله دوچرخه به شما آموزش می‌دهیم که سایز دوچرخه مناسب با فرزندتان را چگونه پیدا کنید که بیشترین کاربرد و استفاده از آن محصول را به نتیجه برسانید. در نهایت هم متوجه می‌شوید که دوچرخه سایز ۲۰ مناسب چه سنی است یا برای چه قدی کاربرد دارد.

کلاً سن کودک را کنار بگذارید

ابعاد جسمی کودک در سنین مختلف با دیگر کودکان متفاوت است و به عواملی مثل ژنتیک، جنسیت،‌ تغذیه و … مرتبط است؛‌ یعنی کاملاً طبیعی و بدیهی است که دو کودک در سن یکسان و خاص، ابعاد جسمی کاملاً متفاوتی داشته باشند.

ما برای انتخاب سایز دوچرخه به سن کودک نیاز داریم به قد؟ قطعاً برای خرید دوچرخه سایز ۲۰ باید به قد کودک توجه کنید نه به سن او چون همان طور که بیان کردیم، یک کودک در سنین مختلف، ممکن است طول قد متفاوتی داشته باشد. پس، مهم‌ترین اصل برای انتخاب سایز دوچرخه سایز ۲۰ این است که قد کودک شما با این دوچرخه متناسب داشته باشد و سن در این موضوع چندان دخیل نیست.

نحوه انتخاب دوچرخه سایز ۲۰

 خیلی خلاصه و بدون حاشیه به شما می گوییم که برای خرید این دوچرخه برای کودکتان، قد او را دقیقاً اندازه بگیرید. برای این کار می‌توانید از مترهای نواری استفاده کنید یا با مراجعه به کلینیک‌ها و درمانگاه‌های محلی، قد دقیق کودک را محاسبه کنید.

حالا که قد فرزند خود را در دست دارید، باید بررسی کنید که آیا قد او با دوچرخه سایز ۲۰ تطابق دارد یا نه. اگر قد فرزند شما بین ۱۲۲ تا ۱۵۲ سانتی متر بود، دوچرخه با اندازه ۲۰ مناسب‌ترین گزینه برای دوچرخه سواری اوست. اگر قد او کم‌تر از ۱۲۲ سانتی متر بود باید دوچرخه سایز ۱۶ را برای او آماده کنید یا اگر قدش بیش از ۱۵۲ سانتی متر بود، بهتر است به سراغ دوچرخه سایز ۲۴ بروید.

در نظر داشته باشید که الان که در حال خواندن این مطلب هستید، به روش کاملاً درستی عمل می‌کنید چون مهم‌ترین بخش برای انتخاب دوچرخه برای کودک، انتخاب اندازه متناسب با قد کودک شماست. حالا به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قد کودکتان را در بازه ۱۲۲ تا ۱۵۲ سانتی متر پیدا نکردید، با مراجعه به مطلب راهنمای انتخاب سایز دوچرخه می‌توانید به راحتی اندازه مناسب او را پیدا کنید. در واقع این مطلب برای تمام کودکان و بزرگ سالان کاربرد دارد و تمام سایزهای دوچرخه در دنیا را به صورت تخصصی پوشش می‌دهد و برای شما محاسبه می‌کند.

https://portline.ir/blog/guide-for-choosing-the-right-bicycle-size/

و اما پاسخ به سؤال شما:

راهنمای انتخاب سایز دوچرخه کودک پورت لاین
اندازه دوچرخه کودک سایز 20

اگر بخواهیم با توجه به سن انتخاب کنیم چه؟

اگر می‌خواهید سن حدودی مناسب با این دوچرخه را بدانید، ما به شما می گوییم که دوچرخه سایز ۲۰ برای کودکان با سن ۷ تا ۱۳ سال مناسب است. این سن با توجه به قد کودک به دست آمده است. معمولاً کودکان بین ۱۲۲ تا ۱۵۲ سانتی متر، سنی بین ۷ تا ۱۳ سال دارند و این سن با توجه به هر کودک متفاوت است. پس، اگر کودک شما وارد ۷ سالگی شده است یا یک یا دو سال با ۱۳ سالگی فاصله دارد، دوچرخه سایز ۲۰ بهترین گزینه برای اوست.

پیشنهاد ویژه

زمانی که با توجه به قد و سن کودکتان متوجه شدید که چه سایزی از دوچرخه برای او مناسب است، به فروشگاه آنلاین دوچرخه پورت لاین مراجعه کنید. با خرید از این فروشگاه ویژگی‌های زیر برای شما در دسترس خواهد بود:

  • دوچرخه ارزان قیمت پورت لاین از همه محصولات دیگر مقرون به‌صرفه‌تر است.
  • تمام دوچرخه‌های شرکت ما یک سال گارانتی معتبر دارند.
  • این دوچرخه‌ها به صورت رایگان به در منزل شما می‌رسد.
  • مونتاژ این محصولات بسیار آسان است (به آموزش مونتاژ دوچرخه مراجعه کنید).
  • دوچرخه‌های پورت لاین تمام سایزهای دوچرخه کودک و بزرگ سال را پوشش می‌دهد.
  • این کالاها هم برای دختران و هم برای پسران شما به صورت جداگانه طراحی شده است.
  • تنوع رنگ‌های جذاب دوچرخه‌ها سلیقه و چشم هر کودکی را به راحتی جلب می‌کند.
اگر با این شرایط، قصد داشتید که محصولات پورت لاین را بررسی کنید به صفحه قیمت دوچرخه پورت لاین مراجعه کنید.

اگر سوالی هم در مورد انتخاب سایز دوچرخه داشته باشید، در پایین همین مطلب می‌توانید سوالتان را مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا