قیمت دوچرخه تا ۸ میلیون تومان + معرفی و راهنمایی خرید دوچرخه

اگر دوچرخه سوار حرفه‌ای نباشید یا بخواهید برای فرزند خود دوچرخه بخرید، قیمت دوچرخه برای شما بسیار اهمیت خواهد داشت و کاملاً طبیعی است که بر اساس دارایی و بودجه‌تان دوچرخه انتخاب کنید.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گرانی روزافزون همه کالاها و محصولات، در تاریخ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، در این مطلب قصد داریم تا شما را با قیمت دوچرخه زیر ۸ میلیون تومان آشنا کنیم و مدل‌هایی را برای خرید به شما پیشنهاد دهیم.

اگر در آینده، قیمت دوچرخه بسیار بیشتر از الان شود، تا حد ممکن این مطلب به ‌روز می‌شود و طبق لیست قیمت جدید نوشته می‌شود.

چه مواردی در قیمت دوچرخه تأثیر دارد؟

قیمت دوچرخه تحت تأثیر چندین عامل قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

1. جنس و کیفیت قطعات: کیفیت و نحوه ساخت قطعاتی هم‌چون چرخ ها، ترمز، دنده و تنه از جمله عواملی هستند که بر قیمت دوچرخه تأثیر می‌گذارند. طبیعی و بدیهی است که هر چه کیفیت لوازم و مواد اولیه برای تولید دوچرخه بیشتر باشد، قیمت دوچرخه بیشتر خواهد بود.

زمانی که در مورد قیمت دوچرخه تا ۸ میلیون تومان صحبت می‌کنیم، انتظار کیفیت بسیار بالایی از دوچرخه نداشته باشید. البته کیفیت دوچرخه تا این سقف قیمتی باید تا حد قابل قبولی باشد و ایمنی شما یا کودکتان را تضمین کند.

2. نوع دوچرخه: دوچرخه‌های مختلفی وجود دارد از جمله دوچرخه‌های جاده‌ای، شهری، کوهستانی، BMX و … انواع دوچرخه برای مقاصد خاص خود مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه قیمت آن‌ها متفاوت است.

اگر به می‌خواهید تمام دوچرخه در دنیا را بشناسید، به مطلب انواع دوچرخه مراجعه کنید.

3. برند دوچرخه: برندهای مختلف دوچرخه وجود دارند که هر برند به دلیل کیفیت و ویژگی‌های خاص خود، قیمت دوچرخه را تغییر می‌دهد. برند تولید کننده دوچرخه تعیین کننده کشور مبدأ دوچرخه هم است.

برای خرید دوچرخه تا ۸ میلیون تومان، شما به دوچرخه‌های چینی و ایرانی محدود می‌شوید و امکان خرید دوچرخه از برندهای اروپایی یا تایوانی را ندارید.

4. فناوری: با توجه به پیشرفت فناوری، دوچرخه‌های پیشرفته‌تری به بازار آمده‌اند که قیمت بالاتری نسبت به دوچرخه‌های عادی دارند. مثلاً شما با این حد از بودجه، امکان خرید دوچرخه برقی را از دست می‌دهید.

5. تجهیزات: برخی از دوچرخه‌ها ویژگی‌هایی هم چون ترمز‌های دیسکی هیدرولیکی، سیستم برقی دنده دوچرخه و… هستند که قیمت دوچرخه را بیشتر می‌کند.

6. میزان تقاضا: در بازار دوچرخه، میزان تقاضا نیز بر روی قیمت دوچرخه تأثیر قابل توجهی دارد. در فصولی که استفاده از دوچرخه بیشتر است، قیمت دوچرخه‌ها نیز معمولاً بالاتر است.

طبیعی است که قیمت دوچرخه در بهار و تابستان بیشتر از پاییز و زمستان باشد و البته پس از عید نوروز و عوض شدن سال شمسی هم قیمت دوچرخه‌ها به احتمال زیاد بیشتر می‌شود.

پیشنهاد: مطلب بهترین زمان خرید دوچرخه را هم مطالعه کنید.

به طور کلی، قیمت دوچرخه به ویژگی‌های فنی، کیفیت و ویژگی‌های طراحی، برند و هم‌چنین بازار و میزان تقاضا بستگی دارد.

جمع بندی و معرفی دوچرخه‌های زیر ۸ میلیون تومان

با توجه به مطالب بالا، کیفیت مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته روی محصول، قیمت دوچرخه را کاهش یا افزایش می‌دهد. هر چه قیمت دوچرخه پایین‌تر بیاید، کیفیت دوچرخه هم کم‌تر خواهد بود اما از خرید چنین دوچرخه‌ای، احساس منفی نداشته باشید چون شما قرار نیست به طور حرفه‌ای دوچرخه سواری کنید. پس، خرید دوچرخه با قیمت تا ۸ میلیون تومان اصلاً گزینه بدی برای استفاده روزمره شما از دوچرخه نیست.

با توجه به قیمت مورد نظر، انتخاب‌های بسیاری در بین دوچرخه‌های تولید کشور چین خواهید داشت اما توصیه ما به شما این است که تا حد ممکن از خرید دوچرخه‌های تولید چین دوری کنید.

اگر قیمت دوچرخه‌های پورت لاین را بررسی کنید، با مبالغی بسیار کم‌تر از ۸ میلیون تومان رو به رو می‌شوید و علاوه بر این قیمت مقرون به صرفه، ضمانت ۱۲ ماهه هم برای دوچرخه‌تان دریافت می‌کنید.

با خرید دوچرخه از فروشگاه آنلاین پورت لاین، دوچرخه خود را به سرعت درِ منزل تحویل می‌گیرید. مزایای خرید دوچرخه از پورت لاین:

  • ضمانت ۱۲ ماهه معتبر؛
  • پشتیبانی تخصصی؛
  • خدمات پس از فروش تا ۵ سال؛
  • به‌صرفه‌ترین قیمت بین تمام دوچرخه‌ها؛
  • تنوع در رنگ و انتخاب سایز دوچرخه.
توجه داشته باشید که با قیمت زیر ۸ میلیون تومان، به راحتی می‌توانید برای خودتان یا برای کودکتان از پورت لاین دوچرخه بخرید. در پورت لاین برای کودکان و بزرگسالان دوچرخه طراحی و تولید می‌شود. برای خرید دوچرخه تا ۸ میلیون تومان، به صفحه قیمت دوچرخه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا