حضور پورت لاین در نمایشگاه بین المللی دوچرخه و موتورسیکلت ۱۴۰۱

از نیازهای مهم کشور ما، تولید و بهبود فرهنگ خرید دوچرخه و استفاده روزمره از آن است. تهران و شهرهای بزرگ در دو سال اخیر، کم‌تر از ۲۰ روز هوای پاک را تجربه کرده‌اند و بخشی از این آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، به دلیل استفاده از خودروهای شخصی و کیفیت پایین سوخت در کشور است.

طبق آمار وزارت بهداشت، در سال ۱۴۰۰، فقط در تهران، ۶۴۰۰ نفر از هم‌وطنانمان بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست داده‌اند و سالانه حدود ۳۳ هزار نفر در کل کشور، دچار مرگ زود هنگام ناشی از آلودگی هوا می‌شوند. یکی از راه‌های کاهش آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ این است که برای رفت و آمد خود از دوچرخه استفاده کنید.

نمایشگاه دوچرخه چه هدفی دارد؟

نمایشگاه بین المللی دوچرخه از سال ۱۳۹۸ در ایران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه، افزایش فرهنگ استفاده از دوچرخه و موتورسیکلت‌های برقی و غیر برقی به جای خودروی شخصی است.

ارائه محصولات جدید و کالاهای تولیدی و مونتاژی کارخانه‌ها در نمایشگاه دوچرخه باعث بهبود کیفیت تولید، واردات و توزیع انواع دوچرخه در سطح کشور می‌شود و شما را با بهترین‌های بازار داخلی آشنا می‌کند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

علاوه بر این،‌ نمایشگاه دوچرخه جاییست تا فروشنده‌های دوچرخه و صاحبان کسب و کارهای بازرگانی و فروش دوچرخه، بهترین‌های تولیدی و وارداتی بازار را مشاهده کنند و بر اساس منطق و بر پایه آزادی انتخاب، محصولات مورد نظر خود را بخرند.

کودکان نیز می‌توانند به همراه والدین خود از نمایشگاه دوچرخه بازدید کنند و در طول این بازدید، به دوچرخه و موتور سیکلت علاقه مند شوند.

اما همان طور که قبلاً گفته شد، مخاطب اصلی نمایشگاه دوچرخه،‌ فروشندگان و صاحبان کسب و کار در این حوزه‌اند که به خرید عمده دوچرخه تمایل نشان می‌دهند.

غرفه پورت لاین در نمایشگاه دوچرخه

پورت لاین در سال‌های گذشته هم افتخار داشته است تا میزبان شما در نمایشگاه بین المللی دوچرخه شهر آفتاب باشد. از تاریخ ۴ تا ۷ بهمن ۱۴۰۱ به شهرآفتاب تهران مراجعه کنید و در سالن A4 غرفه پورت لاین را پیدا کنید (ساعتِ کاری ۱۰ تا ۱۷). امسال هم با محصولات جدید، بهبود کیفیت و خدمات و قیمت دوچرخه متفاوت نسبت به رقبای خارجی در کنار شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا