خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله

کودکان در سن ۱۲ سالگی، بیشترین انرژی و نیاز به بازی را حس می‌کنند و این سن، دروازه ورودی برای نوجوانی است. خرید دوچرخه یکی از راه‌هایی است که می‌توانید کودک خود را سرگرم کنید و او را با ورزش عجین کنید.

در این مطلب از مجله دوچرخه، آموزش می‌بینید تا خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله را به راحتی به نتیجه برسانید و سایز، رنگ و مدل آن را به درستی انتخاب کنید.

خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله، گاهی با آموزش دوچرخه سواری به کودک مصادف می‌شود و ممکن است شکما از قبل دوچرخه سواری را به او آموزش نداده باشید. پس انتخاب دوچرخه مناسب برای او بسیار مهم و اساسی است.

سایز دوچرخه مناسب برای کودک ۱۲ ساله

در فرایند خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند و باید به شدت به آن اهمیت دهید، انتخاب سایز دوچرخه متناسب با جثه فرزندتان است. کاملاً بدیهی و طبیعی است که کودکان در سن مشخصی، از لحاظ جثه و ظاهر با یک دیگر تفاوت دارند و این تفاوت‌ها در همه کودکان مشابه نیست.

برای این که انتخاب درست و دقیقی داشته باشید، پیش از خرید محصول، راهنمای انتخاب سایز دوچرخه را مطالعه کنید تا نسبت به قد کودکتان، برای سایز بندی دوچرخه تصمیم بگیرید.

راهنمای انتخاب سایز دوچرخه پورت لاین
اندازه دوچرخه کودک سایز ۱۲

نگرانم دوچرخه سریع کوچک شود

یکی از نگرانی‌های شما در هنگام خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله‌تان این است که کودک سریع رشد می‌کند و دوچرخه برای او کوچک می‌شود. این نگرانی تا حد زیادی، طبیعی هم است چون کودکان نسبت به انسان‌های بالغ، در موقعیت رشد قرار دارند و به سرعت قد می‌کشند.

اگر از این منظر به خرید دوچرخه نگاه کنیم، خرید لباس هم برای کودکان کار منطقی‌ای نیست. پس، بهتر است با اندازه گیری دقیق، سایز دوچرخه مناسب کودکتان را پیدا کنید و مطمئن باشید که اگر اندازه را به درستی انتخاب کنید، کودک تا حداقل ۳ سال می‌تواند به راحتی از سواری و ورزش لذت ببرد. بعد از کوچک شدن دوچرخه هم، آن را به عنوان گنجینه‌ای از خاطرات کودکی نگه می‌دارید و در آینده، با تجدید خاطرات آن، باعث شادی کودک می‌شوید.

پسر بچه کودک در حال سواری روی دوچرخه کوچک
راهنمای دقیقی برای خرید دوچرخه کودک ۱۲ ساله

مطلب مزایای دوچرخه سواری برای کودکان را هم از دست ندهید.

ویژگی‌های دوچرخه مناسب برای کودک ۱۲ ساله

در این بخش از مطلب، به ویژگی‌های مورد نیاز دوچرخه کودک ۱۲ ساله می‌پردازیم.

تنه مقاوم و سبک برای دوچرخه

کودکان در سن ۱۲ سالگی، قدرت فیزیکی بیشتری پیدا می‌کنند و با نزدیک شدن به بلوغ جسمی، نیاز به فعالیت و شیطنت در آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. به همین دلیل، کودک می‌خواهد با دوچرخه خود به صورت خیلی فعالانه و پر جنب و جوش بازی و سواری کند.

این حرکت‌هایی که کودک در حین سواری با دوچرخه انجام می‌دهد، باعث می‌شود که فشار زیادی روی تنه دوچرخه وارد شود. در هنگام خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله، دقت کنید که تنه سبک و مقاومی روی دوچرخه قرار گرفته باشد تا هم از آسیب پذیری جلوگیری شود و هم انرژی زیادی در حین دوچرخه سواری از بین نرود.

ترمزهای قوی و باکیفیت

از ویژگی‌های مهم در دوچرخه‌های کودک برای سن ۱۲ سال ترمزهای قوی و قابل اطمینان است. کودک در سن ۱۲ سالگی به شدت دنبال هیجان و سرعت است و اگر نتواند در مواقع نیاز، دوچرخه را متوقف کند، احتمال خطر و آسیب پذیری برای او زیاد می‌شود.

فرمان و دسته ترمز سبز دوچرخه

دوچرخه کودک ۱۲ ساله دنده‌ای یا ساده؟

در بسیاری از مطالب مجله دوچرخه پورت لاین به این موضوع اشاره کرده‌ایم که داشتن سیستم تعویض دنده برای دوچرخه کودک، تقریباً هیچ کاربردی ندارد و بیشتر شرکت‌ها برای افزایش فروش محصول سیستم دنده روی دوچرخه می‌گذارند.

در هنگام خرید دوچرخه برای کودک ۱۲ ساله، توصیه می‌کنیم که موارد تک سرعته را انتخاب کنید و درگیر تجمل و هزینه اضافی نشوید.

خرید دوچرخه به صورت آنلاین برای همه سنین

امروزه،‌ بدون کوچک‌ترین دردسر و نیاز به مراجعه حضوری، با استفاده از راهنمای تصویری انتخاب سایز دوچرخه، می‌توانید برای کودک ۱۲ ساله خود مدل، سایز و رنگ آن را انتخاب کنید و از طریق فروشگاه آنلاین دوچرخه، محصول را در خانه تحویل بگیرید.

در نهایت

کودکان ۱۲ ساله به شدت به بازی، تفریح و ورزش نیاز دارند و با استفاده از سرگرمی‌های مختلف باید از تلفن همراه و رایانه دور شوند تا ذهن و جسم سالم‌تری داشته باشند. پیشنهاد کلی برای تفریح و شادی این کودکان، خرید دوچرخه سایز ۲۰ یا ۱۶ از پورت لاین است.

دوچرخه‌های پورت لاین به طور کامل در کشور خودمان تولید می‌شود و تا یک سال به طور کامل ضمانت دارد. با استفاده از مدل‌های دوچرخه دخترانه و پسرانه چیچک و دنیز، هدیه‌ای فراموش نشدنی را برای کودک خود تهیه کنید. در نظر داشته باشید که در پورت لاین،‌خدمات خرید اقساطی دوچرخه هم ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا