پورت‌لاین حامی مسابقات کشوری تکواندو آزاد

یکی از نیازهای تمام تیم‌ها و ورزش‌کاران دنیا، حامی مالی است. در سال‌ها و دهه‌های اخیر، شرکت‌های بزرگ دنیا به حمایت از ورزش‌های پر بازدید و پر بیننده نظیر تکواندو روی آورده‌اند؛ مثلا شرکت ردبول همیشه از ورزش‌های اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری و … حمایت کرده است تا حدی که این حمایت مالی از تیم‌های مختلف، باعث پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های ورزشی مختلف شده است.

دوچرخه‌سوار دانهیل تیم ردبول

تکواندو در ایران

تکواندو ورزش ملی کره جنوبی است و پرطرفدارترین رشته‌ در بین ورزش‌های رسمی دنیاست که یکی از بخش‌های ورزشی المپیک هم به این رشته اختصاص دارد. مانند بسیاری از رشته‌های ورزشی، تکواندو هم در ایران طرفداران و ورزشکاران بسیاری دارد و ورزش‌کاران ما مقام‌ها و مدال‌های قابل توجهی در این رشته کسب کرده‌اند.

تکواندو نوجوانان ایران

در سال‌های گذشته، فدراسیون تکواندو تغییرات و تحولات بزرگی را در حوزه مدیریت ورزشی رقم زده است و این کار باعث شده تا فعالیت و مسابقات تکواندو در بخش نونهالان، نوجوانان و بزرگ‌سالان بهبود یابد.

مشکلات حمایت مالی از تیم‌های ورزشی

مشکلات بسیاری بر سر راه حمایت مالی شرکت‌ها از تیم‌های ورزشی ایران وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین این مشکلات، ضعف‌های مدیریتی و زیرساختی حوزه ورزش کشور است که در سال‌های اخیر، با تغییر فرایندها، این مشکلات بهبود یافته است و بسیاری از کسب‌و‌کار‌های بزرگ و کوچک به حوزه‌ حمایت مالی ورود کرده‌اند.

حضور پورت‌لاین در مسابقات تکواندو

همان‌طور که پیش از این بیان‌شد، حمایت مالی به مرور باعث پیشرفت و افزایش علاقه جوانان به ورزش می‌شود. به همین دلیل، با همکاری و همراهی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، افتخار این را داشتیم تا برای مسابقات کشوری تکواندو آزاد نوجوانان در کنار ورزشکاران باانگیزه کشورمان باشیم و قدم کوچکی برای پیشرفت این نوجوانان برداریم.

این همکاری با فدراسیون تکواندو و بخش مسابقات کشوری نوجوانان، قطعا نقطه‌ آغازی برای افزایش فعالیت‌های حمایت مالی پورت‌لاین در حوزه ورزش پرطرفدار تکواندو و دیگر رشته‌های ورزشی خواهد بود. هدف اصلی پورت‌لاین از حضور در این فعالیت‌های ورزشی این است که نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور بیشتر به ورزش علاقه‌مند شوند و مسیر هموارتری را تا کسب مقام‌های جهانی طی کنند و مشکلات کم‌تری را سد راه خود ببیند. امید داریم تا با حمایت سازمان‌های ورزشی کشور، در آینده بتوانیم فرهنگ ورزش و سلامت و رقابت را به سهم خودمان در کشور رواج دهیم.

پورت‌لاین کارخانه تولید دوچرخه تمام ایرانی است که از سال ۹۸ با هدف تولید دوچرخه ایرانی به بازار ورود کرد و قیمت دوچرخه را تعدیل کرده است و برخلاف گذشته، کیفیت را هم بهبود بخشیده است. برای آشنایی با فعالیت‌های شرکت یا خرید دوچرخه، می‌توانید به فروشگاه آنلاین دوچرخه پورت‌لاین مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا